söndag 29 april 2012

Träff på Odengården

Jag var på scrapträff på Odegården i Röstånga den 31/3-1/4 -2012
Jättetrevligt och många underbara människor!
Vi fick gå en kurs och "kladda" med lite akrylfärg, vax mm
Resultatet blev en trevlig tavla, stämpeln är från Rox stamps.

 Jag var med i en utmaning, vi fick ett kit med gröna nyanser
 och skulle skapa ett alster, man fick tillsätta stämplar och färg i samma färgskala.
Jag köpte en "mask" med träd som jag tog en grön distress över.


En annan utmaning jag var med i var en klassisk Bingobricka,
det skulle synas vilken rad man valt!
Jag valde en rad med: Beige/natur, ringar, fjärilar, turkos och stämplat.


Det var en underbar helg och jag gör gärna om det!

Kramar på er!

1 kommentar:

  1. Jätte fina LO:s och tavlan med :)Kladda, kladda är kul. Kram <3

    SvaraRadera