måndag 3 oktober 2011

Scrapträff

Var på scrapträff i helgen som pysseltagen ordnade http://www.pysseltagen.se
Jag fick faktiskt gjort en hel del :)
En liten söt brevlåda

En söt låda, som man kan göra till en adventskalender
 om man bygger flera på varandra


Fick gjort en LO på sonen
stämpeln är från Rox stamps
Vi fick prova på att göra ett för mig annorlunda album
kommer kanske fler bilder när det är klart :)

Söta Karolina visade mig hur man kan annvända aluminiumtejp (från Biltema) och alkoinks.

Jag hade en superrolig helg, fick mycket utbyte av alla de andra och kurserna var lärorika,
fick lära mig att kladda med färg också!
Men inga roliga bilder att lägga ut.
Gjorde en julkula också men den klarade inte resan hem :)

Åker gärna på nästa träff med Pysseltagen!

Kram på er!



1 kommentar:

  1. Fantastiskt trevligt;))) Fina alster du gjorde;)

    Kramis
    Erika

    SvaraRadera