fredag 10 september 2010

En till Lo och ett kort



Har fått till en Lo till, har annvänt skissen från Mima´s har bara vänt på den.
Fick testa min nya TH dies ( kanten bakom korten)
Ber om ursäkt för den dåliga bilden, ser bra ut i kameran men sen blir det inte så bra :(

Gjorde ett "staffli" kort till pappa, han fyller 60.


Denna helt underbara "pinupa" har min duktiga dotter Nathalie ritat.
(Jag gillar pinupor och tycker de passar till killar/män).

Har ju handlings förbud, då får man ta till andra medel.
Jag bad min kära dotter att rita en lastbil (eftersom pappa kör lastbil) och en "pinupa".
Hoppas jag kan få henne att rita mer till mig,
För jag bara älskar denna.
Visst är hon duktig!

Jag räknar nedåt, går lite trögt men jag får rensat bland alla mina papper,

Nu har jag bara 84 kvar!

Kramiz!

4 kommentarer:

  1. Ja det får jag säga att hon e jätteduktig..... Ett mycket fint kort!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Hon är ju jätteduktig;)Tycker hon om att måla o e så här duktig borde hon kanske söka jobb som illustrator;) Dina senaste alster är jättefina!
    Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Vilken duktig dotter du har! Fantastiskt läckert kort!

    Här kommer en länk till mall o beskrivning av värmeljuskorten, inte alls så svårt som det kan verka... lycka till!

    http://pysselskolan.blogspot.com/2009/11/variant-av-teljuskort.html

    SvaraRadera