onsdag 5 maj 2010

Amigurumi och en låda.

Jag har lyckats :) Jag har gjort min första amigurumi,
det fick bli en sköldpadsflicka med rosett i "håret". Garnet är från Panduro "Tuva" ett ullgarn.
Det var roligt och klurigt, hålla reda på varv och ökningar mm.
Håller fortfarande på med min flickdocka, blir nog snart färdig. Har även påbörjat en kanin? i multifärger.

Kanske ska hon få på sig lite bling?


Positiva ord. Har gjort en låda till jobb med massa positiva tankar, ord.

Jag har annvänt tapeter, funkar ganska bra, det fungerade inte att skriva ut på tapet, bläcket torkade inte, så jag har plastat in alla korten med bokplast.


Ha det superbra där ute!

1 kommentar:

  1. Sköldpaddan e ju jätte söööööt!!! Rosa är en fin färg. Lådan var oxå fin..... positivaord kan man inte få för mycket av. Bra jobbat, du e duktig!!!

    SvaraRadera